Πως γίνεται η ενεργοποίηση της τερματικής συσκευής POS ; Υπάρχει τμήμα υποστήριξης για την επίλυση βλαβών ή δυσλειτουργιών ή και σχετικών ερωτήσεων για τη λειτουργία της συσκευής; Αναλώσιμα από πού μπορεί να προμηθευτεί η επιχείρηση;
Με την παραλαβή του τερματικού POS, μπορείτε να κάνετε άμεση χρήση του τερματικού. Η Attica Bank παρέχει 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη για την εξυπηρέτηση των πελάτων της σχετικά με θέματα που αφορούν είτε τις τερματικές συσκευές POS είτε τα αναλώσιμα. Επιπλέον, το τμήμα πωλήσεων της τηλεφωνικής υποστήριξης μπορεί να σας ενημερώσει σχετικά
με την αγορά, το κόστος και τον τρόπο διάθεσης του πρόσθετου εξοπλισμού του τερματικού POS.