Επικοινωνήστε μαζί μας

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας

Σας προσκαλούμε σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου της Attica Bank, για να συζητήσουμε από κοντά τις ανάγκες σας και να επιλέξουμε μαζί την καλύτερη λύση για εσάς. Όλοι οι αρμόδιοι λειτουργοί, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας ενημερώσουμε πλήρως και να σας παρουσιάσουμε αναλυτικά τα προνόμια των προϊόντων και των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε.

Μπορείτε επίσης, να επικοινωνήσετε μαζί μας:

Tο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί τις ώρες 08:00 - 21:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και 10:00 - 18:00 το Σάββατο.

Επίσης μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας και με επιστολή, στη διεύθυνση Attica Bank Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρία, Υποδιεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας, Ομήρου 23, 106 72 ΑΘΗΝΑ.

Η Ειδική Υπηρεσία Παραπόνων Πελατών σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της Τράπεζας, θα διερευνήσει το θέμα με αντικειμενικότητα και θα σας απαντήσει εγγράφως σύμφωνα με τα χρονικά πλαίσια που ορίζονται από το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο. Σε περίπτωση που απαιτείται περαιτέρω χρόνος για τη διαχείρισή του, θα ενημερωθείτε σχετικά.

Εάν η απάντηση της Ειδικής Υπηρεσίας Παραπόνων Πελατών δεν σας ικανοποίησε, μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, στον Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών (Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα, www.hobis.gr Τηλ.: 10 4 40, 210 3376700 Fax: 210-3238821, e-mail: info@hobis.gr), ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.

Σε περίπτωση που η διαφορά αφορά συμβατικές υποχρεώσεις δυνάμει ηλεκτρονικής σύμβασης παροχής υπηρεσιών, ο Πελάτης δύναται να υποβάλει το αίτημά του για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών – ΗΕΔ στην ιστοσελίδα https://webgate.ec.europa.eu/odr.

×

Προειδοποίηση

The form #0 does not exist or it is not published.