Συχνές Ερωτήσεις

Κάρτες

Τι κάρτες προσφέρει η Attica Bank;

Πιστωτικές (ιδιωτών & επιχειρήσεων), χρεωστικές (ιδιωτών & επιχειρήσεων), προπληρωμένες.

Πώς μπορώ να αποκτήσω πιστωτική κάρτα από την Attica Bank;

Κατόπιν σχετικής αίτησης σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Attica Bank.

Πώς μπορώ να αποκτήσω χρεωστική κάρτα από την Attica Bank;

Κατόπιν σχετικής αίτησης σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Attica Bank ή μέσω του Attica e-banking (εφόσον είστε εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία και διαθέτετε κωδικούς).

Πώς μπορώ να αποκτήσω την προπληρωμένη κάρτα Attica Prepaid Visa;

Κατόπιν σχετικής αίτησης σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Attica Bank ή μέσω e-banking (εφόσον είστε εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία και διαθέτετε κωδικούς).

Τι πρέπει να κάνω εάν χάσω την κάρτα μου;

Να καλέσετε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Attica Bank 210-3669000 & 210-3669600.

Τι πρέπει να κάνω εάν ξεχάσω το PIN της κάρτας μου;

Να αιτηθώ ΡΙΝ Reminder σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Attica Bank.

Πώς μπορώ να αμφισβητήσω μια συναλλαγή;

Υποβάλλοντας Δήλωση Αμφισβήτησης Συναλλαγών σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Attica Bank.

Πού μπορώ να ενημερώνομαι για το διαθέσιμο υπόλοιπο και τις συναλλαγές μου;

Μέσω Attica e-banking (εφόσον είστε εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία και διαθέτετε κωδικούς) ή καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Attica Bank 210-3669000 & 210-3669600 ή στο 210-3397167.

Ποιο είναι το επιτρεπτό ποσό ημερήσιας ανάληψης;

Το προκαθορισμένο ημερήσιο όριο ανάληψης ανέρχεται στα 840€. Μπορείτε να αιτηθείτε αλλαγή του προκαθορισμένου ορίου σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Attica Bank.

Μπορώ να πραγματοποιήσω ηλεκτρονικές συναλλαγές με την κάρτα μου;

Ναι, με όλα τα είδη καρτών της Attica Bank (εξαιρείται η Visa Debit).

Πόσο ασφαλείς είναι οι ηλεκτρονικές μου συναλλαγές;

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι πλέον ακόμα πιο ασφαλείς, με την αναβαθμισμένη υπηρεσία VISA SECURE & Mastercard Identity Check (ανάλογα με το σήμα της κάρτας που είστε κάτοχος), η οποία διασφαλίζει τις συναλλαγές σας, μειώνοντας τον κίνδυνο απάτης.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία VISA SECURE & Mastercard Identity Check;

Προϋπόθεση για την ολοκλήρωση μιας ηλεκτρονικής συναλλαγής σε ένα πιστοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η εξακρίβωση της ταυτότητάς σας με Κωδικό μιας Χρήσης (OTP). Ο Κωδικός αποστέλλεται στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα και στη συνέχεια θα πρέπει να τον καταχωρίσετε στην οθόνη που θα εμφανιστεί, αφού πρώτα επιβεβαιώσετε την ορθότητα των στοιχείων της συναλλαγής σας. Σε περίπτωση που δεν υφίσταται καταχωρημένο το κινητό τηλέφωνο, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο Κατάστημα της Τράπεζας.

Πρέπει να κάνω εγγραφή στην υπηρεσία VISA SECURE & Mastercard Identity Check;

Όχι. Στην υπηρεσία συμμετέχουν αυτόματα όλες οι κάρτες της Attica Bank εντελώς δωρεάν.

Μπορώ να κάνω διαγραφή από τη συγκεκριμένη υπηρεσία;

Όχι. Δεν μπορείτε να διαγράψετε την κάρτα σας από την υπηρεσία, καθώς η συμμετοχή της διασφαλίζει τις συναλλαγές σας, για την εκτέλεση των οποίων επιβάλλεται από το κανονιστικό πλαίσιο η χρήση ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη (Strong Customer Authentication - SCA).

Πώς θα ξέρω αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πιστοποιημένο;

Τα πιστοποιημένα ηλεκτρονικά καταστήματα εμφανίζουν στην ιστοσελίδα τους το σήμα VISA SECURE ή Verified by Visa & Mastercard Identity Check ή Mastercard Secure Code

Τι πρέπει να κάνω αν δεν έχω δηλώσει στην Τράπεζα το κινητό μου τηλέφωνο ή έχει αλλάξει;

Θα πρέπει να επισκεφθείτε άμεσα ένα Κατάστημα της Attica Bank για επικαιροποίηση των στοιχείων σας, καθώς χωρίς το κινητό σας τηλέφωνο δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση ηλεκτρονικής συναλλαγής.

test

Τι είναι το Attica e-banking;

Το Attica e-banking είναι η υπηρεσία Internet Banking της Attica Bank. Μέσα από μια σύγχρονη και ευέλικτη εφαρμογή, σας δίνεται η δυνατότητα, να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς σας και να πραγματοποιείτε εγχρήματες συναλλαγές, με μια πληθώρα επιλογών, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Ποια είναι τα οφέλη από την χρήση της υπηρεσίας Attica e-banking;

Με τη χρήση της υπηρεσίας Attica e-banking εξασφαλίζετε:
  • Πρόσβαση στους λογαριασμούς σας 24/7
  • Ευκολία και ταχύτητα στην ενημέρωση και στην πραγματοποίηση των καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών σας.
  • Υψηλή ασφάλεια μέσω αναγνωρισμένων πρωτοκόλλων ηλεκτρονικής ασφάλειας.
  • Διασφάλιση του απορρήτου των προσωπικών και τραπεζικών δεδομένων σας.

Πώς μπορώ να γίνω χρήστης της υπηρεσίας Attica e-banking;

Εγγραφείτε on-line και δωρεάν στην υπηρεσία πατώντας εδώ. Eπιλέξτε On-line Εγγραφή στο Attica e-banking και ακολουθήστε ένα-ένα τα βήματα. Η διαδικασία είναι απλή και κρατάει μόλις λίγα λεπτά. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή είναι να έχετε τουλάχιστον έναν ενεργό λογαριασμό ή ενεργή πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στην Attica Bank και να έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail) στην Τράπεζα. Οι κωδικοί σας εκδίδονται on-line και μπορείτε άμεσα να συνδεθείτε στην υπηρεσία Attica e-banking και Attica Mobile.

Εναλλακτικά, μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία σε οποιοδήποτε κατάστημα της Attica Bank. Το κόστος για την έκδοση των κωδικών από το κατάστημα είναι €5.

Πόσο ασφαλής είναι η υπηρεσία του Attica e-banking;

Η Attica Bank φροντίζει για την μέγιστη δυνατή ασφάλεια των συναλλαγών σας, εφαρμόζοντας συστήματα προηγμένης τεχνολογίας και αναγνωρισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας για την πρόσβασή σας στις υπηρεσίες Attica e-banking.

Παρέχουμε προηγμένες μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet, Smartphone ή Tablet διασφαλίζοντας έτσι το απόρρητο των προσωπικών και τραπεζικών σας δεδομένων . Από την πλευρά σας, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε υπολογιστές και συσκευές που ελέγχετε οι ίδιοι και να μην αποκαλύπτετε σε τρίτους τους κωδικούς σας.

Επιπλέον, ο 8ψήφιος κωδικός (One Time Password) που λαμβάνετε κάθε φορά που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε τόσο διαχειριστικές όσο και εγχρήματες συναλλαγές, ενισχύει ακόμη περισσότερο την ασφάλεια των συναλλαγών σας, καθώς δημιουργείται βάσει των στοιχείων της συναλλαγής που έχετε επιλέξει να ολοκληρώσετε και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για την συγκεκριμένη συναλλαγή.

Σε περίπτωση αλλαγής κινητού τηλεφώνου ή διεύθυνσης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, πώς μπορώ να ενημερώσω την υπηρεσία Attica e-banking;

Σε περίπτωση αλλαγής του αριθμού του κινητού τηλεφώνου σας ή της διεύθυνσης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) σας, πρέπει να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα της Attica Bank και να δηλώσετε αυτήν την αλλαγή.

Έχω ξεχάσει τους κωδικούς πρόσβασής μου. Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω;

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τους Κωδικούς Πρόσβασής σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000 , 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας).

Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν.

Ο λογαριασμός μου έχει μπλοκαριστεί. Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί;

Για την προστασία σας, ο λογαριασμός του Χρήστη μπλοκάρεται μετά από μια σειρά ανεπιτυχών προσπαθειών εισαγωγής του Μυστικού Κωδικού Πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε με επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000 , 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας). Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν ανάλογα με το λόγο για τον οποίο μπλόκαρε ο λογαριασμός σας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση η Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ να αποκαλύψετε τον Μυστικό Κωδικό Πελάτη.

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των κωδικών πρόσβασής μου;

Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τους Κωδικούς Πρόσβασής του μέσω του Attica e-banking.

Στο μενού «Εργασίες Χρήστη», υπάρχουν οι επιλογές «Αλλαγή Κωδικού Πελάτη» και «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού Πελάτη» όπου μπορείτε να αλλάξετε αντίστοιχα τους προαναφερθέντες κωδικούς.

Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση αλλαγής των Κωδικών Πρόσβασης μέσω ενός καναλιού (Attica e-banking ή Attica Mobile), αυτόματα η αλλαγή αυτή τίθεται σε ισχύ και αφορά στην είσοδο του χρήστη σε οποιοδήποτε κανάλι.

Πώς πρέπει να προστατεύω τους κωδικούς πρόσβασής μου;

Οι Κωδικοί Πρόσβασης χρησιμεύουν για την αναγνώριση σας από το σύστημα ως χρήστη για τη σύνδεσή σας στο Attica e-banking. Για την δική σας μέγιστη ασφάλεια:

  • Ο Μυστικός Κωδικός Πελάτη (Password) είναι αυστηρά προσωπικός και απόρρητος. Σας συνιστούμε να μην τον καταγράφετε και να μην τον αποκαλύπτετε σε τρίτους.
  • Μην χρησιμοποιείτε Μυστικούς Κωδικούς που εύκολα μπορεί κάποιος να υποθέσει όπως π.χ. ημερομηνίες γέννησης, ονόματα, τηλέφωνα κ.λ.π.
  • Εάν υποψιαστείτε ότι με οποιονδήποτε τρόπο έχει διαρρεύσει ο Μυστικός σας Κωδικός (Password), τροποποιείστε τον άμεσα μέσω της επιλογής «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού» στο μενού «Εργασίες Χρήστη».
  • Αποφεύγετε να κάνετε συναλλαγές στο Attica e-banking από υπολογιστές κοινής χρήσης.

Τι είναι ο κωδικός μιας χρήσης (One Time Password ή OTP);

Για να έχετε πλήρη πρόσβαση και δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών (διαχειριστικών και εγχρήματων), θα χρειάζεται να εισάγετε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP). Ο Κωδικός μιας Χρήσης (One-Time-Password ή OTP) ενισχύει ακόμη περισσότερο την ασφάλεια των συναλλαγών σας, καθώς δημιουργείται βάσει των στοιχείων της συναλλαγής που έχετε επιλέξει να ολοκληρώσετε και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για την συγκεκριμένη συναλλαγή. Πιο συγκεκριμένα, για να έχετε πλήρη πρόσβαση και δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών (διαχειριστικών και εγχρήματων), θα χρειάζεται να εισάγετε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) για επιπλέον ασφάλεια για την εκτέλεση της συναλλαγής. Ο Κωδικός μιας Χρήσης παράγεται ή αποστέλλεται:

  • μέσω της συσκευής παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token)
  • μέσω γραπτού μηνύματος SMS στην συσκευή κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα κατά την αίτησή σας (SMS Token)

Εάν χάσετε την συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) ή το κινητό σας τηλέφωνο, επικοινωνήστε άμεσα με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000 , 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας) για να απενεργοποιηθεί η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) ή η υπηρεσία αποστολής Κωδικών μιας Χρήσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS (SMS Token).

Εισάγω τον κωδικό μιας χρήσης (OTP) και αυτός δεν γίνεται αποδεκτός. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Ο Κωδικός μιας Χρήσης δεν γίνεται αποδεκτός στις εξής περιπτώσεις:

  • Έχει ξεπεραστεί ο μέγιστος «χρόνος ζωής» του Κωδικού μιας Χρήσης που είναι τα 2 λεπτά.
  • Έχουν προηγηθεί 3 συνεχόμενες λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του Κωδικού μιας Χρήσης.
  • Όταν έχετε ζητήσει 5 συνεχόμενες φορές Κωδικό μιας Χρήσης και δεν τον έχετε χρησιμοποιήσει.
  • Όταν προσπαθείτε να καταχωρήσετε Κωδικό μιας Χρήσης που παραλάβατε από διαφορετική συναλλαγή
  • Όταν η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) έχει αποσυγχρονιστεί.

Ποιες εγχρήματες συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιήσω μέσω της υπηρεσίας του Attica e-banking;

Οι συναλλαγές που μπορείτε να πραγματοποιήσετε μέσω της υπηρεσίας του Attica e-banking είναι οι εξής:

  • Μεταφορές μεταξύ των λογαριασμών σας.
  • Μεταφορές σε λογαριασμούς τρίτων της Attica Bank.
  • Μεταφορές μέσω ΔΙΑΣ σε άλλες τράπεζες του εσωτερικού ή του εξωτερικού (εντός SEPA).
  • Πληρωμή λογαριασμών σε Οργανισμούς/Εταιρείες Κοινής ωφέλειας.
  • Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας.
  • Πληρωμή Πιστωτικών καρτών της Attica Bank.
  • Πληρωμή Πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών.
  • Δημιουργία Πάγιων Εντολών για Πληρωμή λογαριασμών

Επιπλέον έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε On-line την Έκδοση Χρεωστικής και Προπληρωμένης κάρτας Atticabank.

Πώς μπορώ να λάβω απόδειξη για κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχω πραγματοποιήσει μέσω του Attica e-banking;

Απόδειξη συναλλαγής μπορείτε να πάρετε με δυο τρόπους: 1. Αφού πραγματοποιήσετε εγχρήματη συναλλαγή μέσω του Attica e-banking, κι αυτή ολοκληρωθεί με επιτυχία, τότε εμφανίζεται στην οθόνη σας η επιλογή «Απόδειξη Συναλλαγής». Επιλέγοντάς την, έχετε δυο επιμέρους επιλογές:

  • «να κατεβάσετε» (download) και να αποθηκεύσετε την απόδειξη στον υπολογιστή σας
  • να αποστείλετε την απόδειξη μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email).

2. Μπορείτε επίσης, επιλέγοντας «Ιστορικό Ενεργειών» από το μενού «Εργασίες Χρήστη» να δείτε τις εγχρήματες συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει και να «κατεβάσετε» (download) τις αποδείξεις παραλαβής.

Πώς μπορώ να τροποποιήσω τα Ημερήσια Όρια στις συναλλαγές μου;

Έχετε την δυνατότητα να τροποποιήσετε τα ημερήσια όρια των εγχρήματων συναλλαγών που πραγματοποιείτε μέσω του Attica e-banking και Attica Mobile επιλέγοντας «Διαχείριση Ημερησίων Ορίων» από το μενού «Εργασίες Χρήστη». Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα όρια που μπορείτε να ορίσετε δεν μπορεί να έχουν μεγαλύτερη τιμή από αυτήν που έχει προκαθοριστεί ως ανώτατη τιμή από την Τράπεζα. Τα Ημερήσια Όρια ορίζονται ανά κατηγορία συναλλαγών (Ενδοτραπεζικές Μεταφορές, Πληρωμές Οργανισμών και Μεταφορές ΔΙΑΣ) και μπορεί να είναι διαφορετικά ανά κανάλι (Attica e-banking, Attica Mobile).

Πώς μπορώ να κάνω αίτηση για χορήγηση καρνέ επιταγών;

Αίτηση για χορήγηση καρνέ επιταγών μπορείτε να κάνετε μέσω της επιλογής «Αίτηση χορήγησης καρνέ επιταγών» στο μενού «Συναλλαγές». Μπορείτε να αιτηθείτε καρνέ επιταγών για τρεχούμενο λογαριασμό που διαθέτετε.

Τι είναι τα Πρότυπα;

Τα Πρότυπα είναι αποθηκευμένες συναλλαγές που χρησιμοποιούνται σε μεταφορές/πληρωμές που επαναλαμβάνετε συχνά . Με τη δημιουργία προτύπων η διαδικασία εκτέλεσης μιας συναλλαγής γίνεται πιο γρήγορα και η περίπτωση λανθασμένης πληκτρολόγησης των στοιχείων της συναλλαγής μειώνεται. Τα Πρότυπα χωρίζονται σε δυο (2) βασικές κατηγορίες:

  • Πρότυπα εγχρήματης Συναλλαγής.
  • Πρότυπα Δικαιούχου.

Μπορείτε να δημιουργήσετε πρότυπο εγχρήματης Συναλλαγής ή πρότυπο Δικαιούχου επιλέγοντας «Διαχείριση Προτύπων» και «Διαχείριση Δικαιούχων» αντίστοιχα από το «Εργασίες Χρήστη».

Πώς μπορώ να κάνω διαχείριση των λογαριασμών μου;

Μέσω του μενού «Εργασίες Χρήστη» και επιλέγοντας «Διαχείριση Λογαριασμών», μπορείτε να επεξεργαστείτε τους λογαριασμούς σας. Συγκεκριμένα μπορείτε να επιλέξετε μια φιλική ονομασία για κάθε λογαριασμό καθώς και το επίπεδο πρόσβασής του. Έχετε επιπλέον τη δυνατότητα να μετακινείτε (drag & drop) και να αλλάζετε τη σειρά που εμφανίζονται οι κατηγορίες των λογαριασμών σας στην οθόνη του χαρτοφυλακίου σας, όπως επίσης και τη σειρά εμφάνισης των λογαριασμών σας σε κάθε κατηγορία.

Τι είναι οι Ειδοποιήσεις (Alerts);

Για την προστασία σας και την ενημέρωσή σας σχετικά με την αλλαγή των Κωδικών Πρόσβασής σας στο Attica e-banking ή στο Attica Mobile, η Τράπεζα σας αποστέλλει Ειδοποιήσεις (Alerts) στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS ή/και στο e-mail σας. Τις Ειδοποιήσεις αυτές δεν έχετε την επιλογή να μην τις παραλάβετε, για να αποφευχθεί οποιαδήποτε περίπτωση παραβίασης ασφάλειας ή πιθανής απάτης.

Για τις εγχρήματες συναλλαγές σας μέσω του Attica e-banking ή Attica Mobile μπορείτε ο ίδιος να επιλέξετε αν θα λαμβάνετε ή όχι Ειδοποιήσεις. Οι Ειδοποιήσεις αυτές μπορούν να λαμβάνονται στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS ή/και στο e-mail σας και αφορούν την ενημέρωσή σας σχετικά με κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχει πραγματοποιηθεί.

Τι είναι τα secure messages;

Μέσω της λειτουργικότητας των secure messages, λαμβάνετε με ασφαλή τρόπο ενημερωτικά μηνύματα από την Attica Βank και έχετε τη δυνατότητα να στέλνετε και τα δικά σας μηνύματα προς την Τράπεζα.

Τι είναι το Αφορολόγητο;

Μέσα από την εφαρμογή Attica e-banking και Attica Mobile μπορείτε να πληροφορηθείτε για το «Αφορολόγητο», δηλαδή για το ποσό των δαπανών που πραγματοποιήσατε με χρήση των ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής από οποιοδήποτε κανάλι και οι οποίες λαμβάνονται υπόψη στο αφορολόγητο ποσό. Υπάρχει ανάλυση των δαπανών αυτών ανά κατηγορία για τα δύο τελευταία οικονομικά έτη.

test

Τι είναι το Attica Mobile;

Το Attica Mobile είναι η υπηρεσία Mobile Banking της Attica Bank. Μέσω αυτής, αφού την εγκαταστήσετε στην συσκευή σας (κινητό τηλέφωνο ή tablet), σας δίνεται η δυνατότητα να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς σας και να πραγματοποιείτε εγχρήματες συναλλαγές, μέσω πληθώρας επιλογών, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Η εφαρμογή Attica Mobile είναι διαθέσιμη σε Google Play και App Store.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της υπηρεσίας Attica Mobile;

Με τη χρήση της υπηρεσίας Attica Mobile εξασφαλίζετε:

  • Πρόσβαση στους λογαριασμούς σας 24/7
  • Ευκολία και ταχύτητα στην ενημέρωση και στην πραγματοποίηση των καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών σας.
  • Υψηλή ασφάλεια μέσω αναγνωρισμένων πρωτοκόλλων ηλεκτρονικής ασφάλειας.
  • Διασφάλιση του απορρήτου των προσωπικών και τραπεζικών δεδομένων σας.

Πώς μπορώ να γίνω χρήστης της υπηρεσίας Attica Mobile;

Εγγραφείτε on-line και δωρεάν στην υπηρεσία πατώντας εδώ.

Eπιλέξτε On-line Εγγραφή στο Attica e-banking και ακολουθήστε ένα-ένα τα βήματα. Η διαδικασία είναι απλή και κρατάει μόλις λίγα λεπτά. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή είναι να έχετε τουλάχιστον έναν ενεργό λογαριασμό ή ενεργή πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στην Attica Bank και να έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail) στην Τράπεζα. Οι κωδικοί σας εκδίδονται online και μπορείτε άμεσα να συνδεθείτε στην υπηρεσία Attica e-banking και Attica Mobile. Εναλλακτικά, μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία σε οποιοδήποτε κατάστημα της Attica Bank. Το κόστος για την έκδοση των κωδικών από το κατάστημα είναι €5.

Πόσο ασφαλής είναι η υπηρεσία του Attica Mobile;

Η Attica Bank φροντίζει για την μέγιστη δυνατή ασφάλεια των συναλλαγών σας, εφαρμόζοντας συστήματα προηγμένης τεχνολογίας και αναγνωρισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας για την πρόσβασή σας στις υπηρεσίες Attica e-banking.

Παρέχουμε προηγμένες μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet, Smartphone ή Tablet διασφαλίζοντας έτσι το απόρρητο των προσωπικών και τραπεζικών σας δεδομένων. Από την πλευρά σας, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε υπολογιστές και συσκευές που ελέγχετε οι ίδιοι και να μην αποκαλύπτετε σε τρίτους τους κωδικούς σας.

Επιπλέον, ο 8ψήφιος κωδικός (One Time Password) που λαμβάνετε κάθε φορά που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε τόσο διαχειριστικές όσο και εγχρήματες συναλλαγές, ενισχύει ακόμη περισσότερο την ασφάλεια των συναλλαγών σας, καθώς δημιουργείται βάσει των στοιχείων της συναλλαγής που έχετε επιλέξει να ολοκληρώσετε και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για την συγκεκριμένη συναλλαγή.

Έχω ξεχάσει τους κωδικούς πρόσβασής μου. Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί;

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τους Κωδικούς Πρόσβασής σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000 , 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας). Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν.

Ο λογαριασμός μου έχει μπλοκαριστεί. Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί;

Για την προστασία σας, ο λογαριασμός του Χρήστη μπλοκάρεται μετά από μια σειρά ανεπιτυχών προσπαθειών εισαγωγής του Μυστικού Κωδικού Πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε με επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000, 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας). Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν ανάλογα με το λόγο για τον οποίο μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός σας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση η Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ να αποκαλύψετε τον Μυστικό Κωδικό Πελάτη.

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των Κωδικών Πρόσβασής μου μέσω του Attica Mobile;

Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τους Κωδικούς Πρόσβασής σας μέσω του Attica Mobile. Επιλέγοντας το εικονίδιο «Χρήστης», θα βρείτε τις επιλογές «Αλλαγή Κωδικού Πελάτη» και «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού» όπου μπορείτε να αλλάξετε αντίστοιχα τους προαναφερθέντες κωδικούς.

Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση αλλαγής των Κωδικών Πρόσβασης μέσω ενός καναλιού (Attica e-banking ή Attica Mobile), αυτόματα η αλλαγή αυτή τίθεται σε ισχύ και αφορά στην είσοδο του χρήστη σε οποιοδήποτε κανάλι.

Πώς μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή του Attica Mobile;

Για να συνδεθείτε στην εφαρμογή του Attica Mobile υπάρχουν τρείς (3) διαφορετικοί τρόποι:

  • Μέσω των Κωδικών Πρόσβασης: Εισάγετε τον Κωδικό Πελάτη (username) και το Μυστικό Κωδικό (password) που χρησιμοποιείτε στο Attica e-banking.
  • Μέσω PIN: Επιλέξτε το user avatar και αν η συσκευή σας είναι εγγεγραμμένη θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη οθόνη που πρέπει να εισάγετε τον κωδικό PIN που έχετε ορίσει κατά τη «Διαχείριση Συσκευών».
  • Μέσω Fingerprint ή Faceid (εφόσον η συσκευή σας το υποστηρίζει): Επιλέξτε το user avatar και αν η συσκευή σας είναι εγγεγραμμένη θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη οθόνη που σας ενημερώνει για το πότε πρέπει να εισάγετε το fingerprint σας είτε για το πότε πρέπει να αναγνωριστεί το faceid από τη συσκευή σας.

Πώς πρέπει να προστατεύω τους κωδικούς πρόσβασής μου;

Οι Κωδικοί Πρόσβασης χρησιμεύουν για την αναγνώρισή σας από το σύστημα ως χρήστη για τη σύνδεσή σας στο Attica Mobile. Για την δική σας μέγιστη ασφάλεια:

  • Ο Μυστικός Κωδικός Πελάτη (Password) είναι αυστηρά προσωπικός και απόρρητος. Σας συνιστούμε να μην τον καταγράφετε και να μην τον αποκαλύπτετε σε τρίτους
  • Μην χρησιμοποιείτε Μυστικούς Κωδικούς που εύκολα μπορεί κάποιος να υποθέσει όπως π.χ. ημερομηνίες γέννησης, ονόματα, τηλέφωνα κ.λ.π
  • Εάν υποψιαστείτε ότι με οποιονδήποτε τρόπο έχει διαρρεύσει ο Μυστικός σας Κωδικός (Password), τροποποιείστε τον άμεσα μέσω της επιλογής «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού» στο μενού που θα εμφανιστεί μετά την επιλογή του εικονιδίου «Χρήστης»
  • Αποφεύγετε να κάνετε συναλλαγές στο Attica Mobile από smartphones και tablets τρίτων.

Τι είναι ο κωδικός μιας χρήσης (One Time Password ή OTP);

Για να έχετε πλήρη πρόσβαση και δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών (διαχειριστικών και εγχρήματων), χρειάζεται να εισάγετε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP). Ο Κωδικός μιας Χρήσης (One-Time-Password ή OTP) ενισχύει ακόμη περισσότερο την ασφάλεια των συναλλαγών σας, καθώς δημιουργείται βάσει των στοιχείων της συναλλαγής που έχετε επιλέξει να ολοκληρώσετε και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για την συγκεκριμένη συναλλαγή. Πιο συγκεκριμένα, για να έχετε πλήρη πρόσβαση και δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών (διαχειριστικών και εγχρήματων), θα χρειάζεται να εισάγετε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) για επιπλέον ασφάλεια για την εκτέλεση της συναλλαγής. Ο Κωδικός μιας Χρήσης παράγεται ή αποστέλλεται:

  • μέσω της συσκευής παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token)
  • μέσω γραπτού μηνύματος SMS στην συσκευή κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα κατά την αίτησή σας (SMS Token)

Εάν χάσετε την συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) ή το κινητό σας τηλέφωνο, επικοινωνήστε άμεσα με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000, 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας) για να απενεργοποιηθεί η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) ή η υπηρεσία αποστολής Κωδικών μιας Χρήσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS (SMS Token).

Εισάγω τον κωδικό μιας χρήσης (OTP) και αυτός δεν γίνεται αποδεκτός. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Ο Κωδικός μιας Χρήσης δεν γίνεται αποδεκτός στις εξής περιπτώσεις:

  • Έχει ξεπεραστεί ο μέγιστος «χρόνος ζωής» του Κωδικού μιας Χρήσης που είναι τα 2 λεπτά.
  • Έχουν προηγηθεί 3 συνεχόμενες λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του Κωδικού μιας Χρήσης.
  • Όταν έχετε ζητήσει 5 συνεχόμενες φορές Κωδικό μιας Χρήσης και δεν τον έχετε χρησιμοποιήσει.
  • Όταν προσπαθείτε να καταχωρήσετε Κωδικό μιας Χρήσης που παραλάβατε από διαφορετική συναλλαγή
  • Όταν η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) έχει αποσυγχρονιστεί.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000 , 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας).

Ποιες εγχρήματες συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιήσω μέσω της υπηρεσίας Attica Mobile;

Οι συναλλαγές που μπορείτε να πραγματοποιήσετε μέσω της υπηρεσίας Attica Mobile είναι οι εξής:

  • Μεταφορές μεταξύ των λογαριασμών σας
  • Μεταφορές σε λογαριασμούς τρίτων της Attica Bank
  • Μεταφορές μέσω ΔΙΑΣ σε άλλες τράπεζες του εσωτερικού ή του εξωτερικού (εντός SEPA)
  • Πληρωμή λογαριασμών σε Οργανισμούς/Εταιρείες Κοινής ωφέλειας
  • Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας
  • Πληρωμή Πιστωτικών καρτών της Attica Bank
  • Πληρωμή Πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών
  • Δημιουργία Πάγιων Εντολών για Πληρωμή λογαριασμών

Πώς μπορώ να παραλάβω απόδειξη για κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχω πραγματοποιήσει μέσω του Attica Mobile;

Απόδειξη συναλλαγής μπορείτε να πάρετε με δυο τρόπους:

  • Αφού πραγματοποιήσετε κάποια εγχρήματη συναλλαγή μέσω του Attica Mobile, κι αυτή ολοκληρωθεί με επιτυχία, τότε εμφανίζεται στην οθόνη σας η επιλογή «Απόδειξη Συναλλαγής». Επιλέγοντάς την, εμφανίζεται στην οθόνη σας η Απόδειξη Συναλλαγής. Επιλέγοντας «Κοινή χρήση», έχετε δυο επιμέρους επιλογές:
    • να αποθηκεύσετε την απόδειξη στην συσκευή σας
    • να αποστείλετε την απόδειξη μέσω κάποιας άλλης εφαρμογής (π.χ email)
  • Επιλέγοντας «Ιστορικό ενεργειών» από το μενού που εμφανίζεται με την επιλογή του εικονιδίου «Χρήστης», μπορείτε να δείτε τις εγχρήματες συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει και να «κατεβάσετε» (download) τις αποδείξεις παραλαβής.

Τι είναι οι αγαπημένοι λογαριασμοί στο Attica Mobile;

Οι αγαπημένοι λογαριασμοί είναι οι λογαριασμοί που ορίζετε εσείς, για να εμφανίζονται κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή Attica Mobile. Για να ορίσετε έναν Λογαριασμό ως αγαπημένο, επιλέγετε το εικονίδιο «καρδούλα» που βρίσκεται άνω δεξιά (iOS) είτε μέσα στην καρτέλα του κάθε λογαριασμού (Android). .

Τι είναι τα Πρότυπα;

Τα Πρότυπα είναι αποθηκευμένες συναλλαγές που χρησιμοποιούνται σε μεταφορές/πληρωμές που επαναλαμβάνετε συχνά. Με τη δημιουργία προτύπων η διαδικασία εκτέλεσης μιας συναλλαγής γίνεται πιο γρήγορα και η περίπτωση λανθασμένης πληκτρολόγησης των στοιχείων της συναλλαγής μειώνεται.

Τα Πρότυπα χωρίζονται σε δυο (2) βασικές κατηγορίες :

  • Πρότυπα εγχρήματης Συναλλαγής.
  • Πρότυπα Δικαιούχου.

Μπορείτε να δημιουργήσετε πρότυπο εγχρήματης Συναλλαγής στο στάδιο λήψης της Απόδειξης Συναλλαγής σε μια μόλις ολοκληρωμένη εγχρήματη συναλλαγή σας. Όσον αφορά στα Πρότυπα Δικαιούχων, μπορείτε να τα δημιουργήσετε μέσω του Attica e-banking και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε τους αποθηκευμένους δικαιούχους στις εγχρήματες συναλλαγές του Attica Mobile σας

Τι είναι οι Ειδοποιήσεις (Alerts);

Για την προστασία σας και την ενημέρωση σας σχετικά με την αλλαγή των Κωδικών Πρόσβασής σας στο Attica e-banking ή στο Attica Mobile, η Τράπεζα σας αποστέλλει Ειδοποιήσεις (Alerts) στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS ή/και στο e-mail σας. Τις Ειδοποιήσεις αυτές δεν έχετε την επιλογή να μην τις παραλάβετε, για να αποφευχθεί οποιαδήποτε περίπτωση παραβίασης ασφάλειας ή πιθανής απάτης.

Για τις εγχρήματες συναλλαγές σας μέσω του Attica e-banking ή Attica Mobile μπορείτε ο ίδιος να επιλέξετε αν θα λαμβάνετε ή όχι Ειδοποιήσεις. Οι Ειδοποιήσεις αυτές μπορούν να λαμβάνονται στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS ή/και στο e-mail σας και αφορούν την ενημέρωσή σας σχετικά με κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχει πραγματοποιηθεί.

Τι είναι τα secure messages;

Μέσω της λειτουργικότητας των secure messages, λαμβάνετε με ασφαλή τρόπο ενημερωτικά μηνύματα από την Attica Βank.

Τι είναι το Αφορολόγητο;

Μέσα από την εφαρμογή Attica e-banking και Attica Mobile μπορείτε να πληροφορηθείτε για το «Αφορολόγητο», δηλαδή για το ποσό των δαπανών που πραγματοποιήσατε με χρήση των ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής από οποιοδήποτε κανάλι και οι οποίες λαμβάνονται υπόψη στο αφορολόγητο ποσό. Υπάρχει ανάλυση των δαπανών αυτών ανά κατηγορία για τα δύο τελευταία οικονομικά έτη.

test

Πως μπορώ να εντοπίσω το πλησιέστερο σε εμένα ATM της Attica Bank

Μέσω του εταιρικού ιστότοπου της Τράπεζας: https://www.atticabank.gr/el/group/network ή μέσω του mobile app - Από την αρχική οθόνη / Υπηρεσίες / Σημεία Εξυπηρέτησης

Τι είδους καταθέσεις γίνονται μέσω ΑΤΜ;

Κατάθεση Μετρητών σε συνδεδεμένο λογαριασμό χωρίς τη χρήση φακέλου (η υπηρεσία διατίθεται μόνο στα ΑΤΜ των Καταστημάτων)

Πώς κάνω κατάθεση μέσω ΑΤΜ;

Από το αρχικό μενού συναλλαγών του ΑΤΜ, επιλέγετε την συναλλαγή Κατάθεσης. Εμφανίζεται ενημερωτική οθόνη που σας ενημερώνει ότι τα χαρτονομίσματα που θα καταθέσετε θα ελεγχθούν για την γνησιότητά τους. Επιλέγοντας «Συνέχεια», θα δείτε την ανάλυση της κατάθεσής σας. Εάν συμφωνείτε με την ανάλυση, πατήστε «Αποδοχή» και τα χρήματα πιστώθηκαν στον λογαριασμό σας.

Πότε θα πιστωθούν στον λογαριασμό μου τα χρήματα που κατέθεσα στο ΑΤΜ;

Άμεσα

Τι πρέπει να κάνω εάν το ATM παρακρατήσει την κάρτα μου;

Επικοινωνήστε με το Call Center της Τράπεζας στα τηλ: 210-366 9000 & 210-366 9600 ή επισκεφθείτε ένα Κατάστημά μας

Ποιο είναι το κόστος των συναλλαγών μέσω των ΑΤΜ;

Η χρήση των ΑΤΜ της Attica Bank είναι ανέξοδη για τους πελάτες της Τράπεζας

Τι πρέπει να κάνω εάν παρατηρήσω κάτι ασυνήθιστο στο ATM;

Επικοινωνήστε με το Call Center της Τράπεζας στα τηλ: 210-366 9000 & 210-366 9600

POS

Πως μπορώ να αποκτήσω POS;

Απλά και γρήγορα με την επίσκεψή σας σε Κατάστημα της Attica Bank καταθέτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τα οποία μπορείτε να ενημερωθείτε και μέσω τηλεφώνου από τα στελέχη του Καταστήματος.

Τι τύπους τερματικών συσκευών POS διαθέτει η Attica Bank;

Ενσύρματο ICT 220/Tetra Desk 3200 και Ασύρματο Tetra Move 2G/Tetra Move 3G.

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των ενσύρματων και ασύρματων τερματικών POS; Σε περίπτωση που δεν διαθέτω αναλογική γραμμή αλλά internet, μπορεί να λειτουργήσει το ενσύρματο POS; Πως λειτουργεί το ασύρματο POS;

Τα ενσύρματα POS συνδέονται μέσω αναλογικής γραμμής ή router. Τα ασύρματα POS λειτουργούν βάση της κάρτας Sim και ανάλογα τον τύπο χαρακτηρίζουν και τη σύνδεση στο δίκτυο (2G/3G).

Υπάρχει η δυνατότητα μίσθωσης ή/και αγοράς της τερματικής συσκευής POS και με ποιο κόστος;

Η Attica Bank παρέχει και τις δυο δυνατότητες στους πελάτες της. Με την επίσκεψή σας στο Κατάστημα της Attica Bank, ο αρμόδιος υπάλληλος θα σας ενημερώσει τόσο για το κόστος της μίσθωσης όσο και για το κόστος της αγοράς της τερματικής συσκευής POS.

Ποιο είναι το χρονικό διάστημα παραλαβής της τερματικής συσκευής POS από την υποβολή της αίτησης;

Με την έναρξη της συνεργασίας μας μπορείτε να προμηθευτείτε απευθείας από το Κατάστημα τη τερματική συσκευή POS. Εφόσον η αποστολή της πραγματοποιηθεί στην επιχείρηση μέσω εταιρίας ταχυμεταφοράς, ο χρόνος παράδοσης προσδιορίζεται από την εταιρία αντίστοιχα.

Πως γίνεται η ενεργοποίηση της τερματικής συσκευής POS ; Υπάρχει τμήμα υποστήριξης για την επίλυση βλαβών ή δυσλειτουργιών ή και σχετικών ερωτήσεων για τη λειτουργία της συσκευής; Αναλώσιμα από πού μπορεί να προμηθευτεί η επιχείρηση;

Με την παραλαβή του τερματικού POS, μπορείτε να κάνετε άμεση χρήση του τερματικού. Η Attica Bank παρέχει 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη για την εξυπηρέτηση των πελάτων της σχετικά με θέματα που αφορούν είτε τις τερματικές συσκευές POS είτε τα αναλώσιμα. Επιπλέον, το τμήμα πωλήσεων της τηλεφωνικής υποστήριξης μπορεί να σας ενημερώσει σχετικά με την αγορά, το κόστος και τον τρόπο διάθεσης του πρόσθετου εξοπλισμού του τερματικού POS.

Τα POS της Αttica Bank υποστηρίζουν τις ανέπαφες συναλλαγές;

Όλα τα POS έχουν τη δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών.

Υποστηρίζεται η δυνατότητα εξ αποστάσεως συναλλαγών;

Η υπηρεσία υποστηρίζεται κατόπιν αιτήματος του πελάτη στο Κατάστημα εξυπηρέτησης.

Η Attica Bank παρέχει υπηρεσία e-commerce;

Η υπηρεσία παρέχεται στους πελάτες της Attica Bank και το Κατάστημα εξυπηρέτησης θα σας δώσει αναλυτικές πληροφορίες για τα προαπαιτούμενα τεχνικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας.

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής τύπου τερματικού POS ; Με ποια διαδικασία; Υπάρχει κόστος;

Η αλλαγή τύπου τερματικού POS γίνεται χωρίς χρέωση μέσω υποβολής αιτήματος στο Κατάστημα εξυπηρέτησης.

Ποια διαδικασία ακολουθώ σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας του τερματικού POS;

Η επιχείρηση θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το Κατάστημα εξυπηρέτησης ή με τη τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Τράπεζας.

Μπορώ να μεταφέρω το POS σε άλλη διεύθυνση εγκατάστασης. Μπορώ να προβώ σε μεταβολές στοιχείων;

Κατόπιν ενημέρωσης του Καταστήματος εξυπηρέτησης.

Πότε εμφανίζονται στο λογαριασμό μου οι συναλλαγές του τερματικού POS;

Από τη στιγμή που θα κλείσει το πακέτο, την επόμενη εργάσιμη το σύνολο των συναλλαγών εμφανίζεται στο λογαριασμό σας και μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά μέσω του συστήματος e-banking.

Με πιο μέσο ενημερώνομαι για τις καθημερινές συναλλαγές του τερματικού POS;

Η Attica Bank, αποστέλλει μηνιαία statements με το πλήθος των συναλλαγών του τερματικού POS και επιπλέον παρέχεται η δυνατότητα ελέγχου των συναλλαγών μέσω του συστήματος e-banking.

Στη περίπτωση που έχω ήδη συνεργασία με άλλη Τράπεζα μπορώ να συνεργαστώ και με την Attica μέσω του ίδιου τερματικού;

Η Attica Bank με την ευρεία συνεργασία της με εταιρίες παρόχους δίνει στους πελάτες της τη σχετική δυνατότητα.

Πως μπορεί να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία του φιλοδωρήματος;

Η υπηρεσία ενεργοποιείται απευθείας από το τερματικό POS. Επιπλέον, η εξυπηρέτηση πελατών είναι στη διάθεση της επιχείρησης για τις τυχόν οδηγίες, καθοδήγηση και υποστήριξη ενεργοποίησης της υπηρεσίας.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το τερματικό POS για διαδικτυακές συναλλαγές;

Το POS λειτουργεί μόνο με τη παρουσία φυσικής κάρτας (με μόνη εξαίρεση την υπηρεσία εξ αποστάσεως συναλλαγής). Για τις διαδικτυακές συναλλαγές υπάρχει η υπηρεσία e-commerce.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:

Τμήμα Πωλήσεων: 210 3727736

Τμήμα τεχνικής υποστήριξης: 211 9892805