Τα Νέα μας

Μάθετε τα τελευταία μας νέα

Όλοι οι πελάτες της Attica Bank, έχουν πλέον τη δυνατότητα online εγγραφής στην υπηρεσία Attica e-banking & Attica mobile.

Η εγγραφή πραγματοποιείται από τη σελίδα εισόδου του Attica e-banking https://ebanking.atticabank.gr/#/login στην επιλογή «Online Εγγραφή στο Attica e-banking»

Η διαδικασία ολοκληρώνεται ακολουθώντας 4 απλά βήματα και οι νέο κωδικοί εκδίδονται άμεσα.

 

Ενημερωθείτε αναλυτικά, στο κέντρο εξυπηρέτησης Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210- 3669000 και 210 – 3669600

Λόγω του Πάσχα των Καθολικών, η Παρασκευή 10/04 και η Δευτέρα 13/04 ορίζονται ως ημέρες ειδικής διατραπεζικής αργίας.
Ενημερωθείτε αναλυτυτικά, μέσω της ανακοίνωσης της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, πατώντας εδώ.

Για την διευκόλυνση των πελατών μας (εκδοτών επιταγών) θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα κάτωθι:

Εάν η επιχείρηση σας ή η δραστηριότητα σας εμπίπτει στους Κωδικούς Δραστηριότητας (ΚΑΔ) των πληττόμενων επιχειρήσεων, όπως αυτά έχουν προσδιοριστεί και διαβιβαστεί στην Attica Bank από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), και επιθυμείτε να υπαχθείτε στην ρύθμιση αναστολής προθεσμιών λήξης εμφάνισης και πληρωμής των επιταγών σας (με ημερομηνία πληρωμής από την 31/03/2020-31/05/2020) κατά 75 ημέρες, θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε με το κατάστημα συνεργασίας σας.
Το κατάστημα θα σας καθοδηγήσει υπεύθυνα για την συμπλήρωση «Δήλωσης-Ένταξης» της επιχείρησης σας στην προστασία αναστολής προθεσμιών λήξης, πληρωμής των επιταγών σας, η οποία θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί και παραληφθεί από το κατάστημα συνεργασίας σας μέχρι την 7η Απριλίου 2020.

Την «Δήλωση-Ένταξη» μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά (e mail) είτε να την προσκομίσετε στο κατάστημα.
Μετά αυτή την καταληκτική ημερομηνία (07/04/2020) δεν θα είναι δυνατή η υποβολή «Δήλωσης-Ένταξης», και συνακόλουθα από την 8η Απριλίου 2020 οι επιταγές θα εμφανίζονται/πληρώνονται/σφραγίζονται κανονικά.

H Attica Bank και τα άλλα μέλη της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, στο πλαίσιο της διαρκούς συνδρομής τους για τον περιορισμό των επιπτώσεων του κορωνοϊού (COVID-19), στη δημόσια υγεία και τη συναλλακτική πρακτική, αυξάνουν από τη Δευτέρα, 30 Μαρτίου και έως την Κυριακή 31 Μαΐου 2020 το όριο των ανέπαφων (contactless) συναλλαγών καρτών χωρίς τη χρήση ΡΙΝ στο ύψος των 50 ευρώ, έναντι 25 ευρώ που ίσχυε μέχρι σήμερα.
Το συγκεκριμένο μέτρο είναι προσωρινής εφαρμογής και συγκεκριμένα για τους επόμενους δυο μήνες και εκτιμάται ότι ποσοστό μεγαλύτερο του 80% των συναλλαγών σε καταστήματα τροφίμων, πρατήρια καυσίμων και φαρμακεία θα μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς την πληκτρολόγηση του ΡΙΝ από τον κάτοχο της χρεωστικής, πιστωτικής και προπληρωμένης κάρτας. Με τον τρόπο αυτό ελαχιστοποιείται σημαντικά η φυσική επαφή των κατόχων καρτών με το πληκτρολόγιο του POS. 

Υπενθυμίζεται ότι όλες οι συναλλαγές, ανεξαρτήτως ορίου ποσού, πραγματοποιούνται ανέπαφα χωρίς να παραδίδεται η κάρτα πληρωμών στον εκάστοτε υπάλληλο του καταστήματος που διενεργείται η συναλλαγή. Για συναλλαγές πέραν του ποσού των 50 ευρώ θα συνεχίσει να ζητείται από τον κάτοχο της κάρτας η πληκτρολόγηση του ΡΙΝ του στο POS.
Υπενθυμίζεται, σε κάθε περίπτωση, η προσοχή των συναλλασσόμενων στην ασφαλή φύλαξη της κάρτας τους.

Οι τράπεζες μέλη της ΕΕΤ, πιστές στη δέσμευσή τους, παρακολουθούν τις εξελίξεις και επικαιροποιούν συνεχώς τα μέτρα προστασίας για τη διασφάλιση της υγείας των εργαζομένων και των πελατών τους.

Η Attica Bank Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρεία ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι, σε συνέχεια διαγωνιστικής διαδικασίας με υποβολή προσφορών και σε εκτέλεση των από 26.09.2019 και 29.01.2020 αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου της, υπεγράφη σήμερα σύμβαση με την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «QQUANT MASTER SERVICER ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ», εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις (ΕΠΑΘ 247/1/14.11.2017, 260/1/13.2.2018), που εδρεύει στο Μαρούσι Αττικής και έχει αδειοδοτηθεί και εποπτεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδος, για την ανάθεση της διαχείρισης χαρτοφυλακίου συνολικού ποσού περίπου € 435 εκ Ευρώ, το οποίο παραμένει στα βιβλία της Τράπεζας.
Η διαχείριση του χαρτοφυλακίου θα ξεκινήσει δύο (2) μήνες από την ημερομηνία υπογραφής. Στον ενδιάμεσο χρόνο θα ολοκληρωθούν οι αναγκαίες διαδικασίες μετάπτωσης της διαχείρισης και ενημέρωσης.
Η συμφωνία αποτελεί μέρος του Επιχειρησιακού Σχεδίου της Τράπεζας για την καλύτερη διαχείριση και εν τέλει περαιτέρω μείωση των μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων, σε συνέχεια των δύο τιτλοποιήσεων που έχουν ήδη ολοκληρωθεί επιτυχώς.
Επιπλέον, θα επιτρέψει στην Τράπεζα να επικεντρωθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη των τραπεζικών δραστηριοτήτων της, με έμφαση στη διοχέτευση ρευστότητας και στη στήριξη της επιχειρηματικότητας στην ελληνική αγορά στην παρούσα οικονομική συγκυρία.

ΑΤTICA BANK ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Αναζήτηση στα Νέα

Δημοφιλή Νέα