Προτεραιότητά μας η Υγεία – Μένουμε Ασφαλείς

Προτεραιότητά μας η Υγεία – Μένουμε Ασφαλείς

Στην Attica Bank, η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων και των πελατών μας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα.

Για τον λόγο αυτό, από την αρχή της πανδημίας εφαρμόσαμε αυστηρά μέτρα πρόληψης και προστασίας, τόσο στους χώρους των καταστημάτων μας, όσο και στα κτίρια της Διοίκησης. Τώρα, που περνάμε στο επόμενο στάδιο αντιμετώπισης του Covid-19, συνεχίζουμε τη δράση μας εξίσου εντατικά, τηρώντας απαρέγκλιτα όσα έχουν οριστεί, βάσει των οδηγιών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα ακόλουθα μέτρα πρόληψης και προστασίας που εφαρμόζουμε:


1. ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ATTICA BANK

• Συνεχίζεται σε καθημερινή βάση η εντατική καθαριότητα σε όλους τους χώρους των καταστημάτων και περιοδικά απολυμάνσεις με αντιμικροβιακά, απολυμαντικά στοιχεία (όπως το υποχλωριώδες νάτριο), ενώ παράλληλα διατίθεται αντισηπτικό υγρό για συνεχή χρήση τόσο από τους εργαζόμενους, όσο και από τους πελάτες.
• Σε όλα τα καταστήματα έχει αναρτηθεί ενημερωτικό υλικό με τις οδηγίες προστασίας και υγιεινής του Ε.Ο.Δ.Υ.
• Τηρείται αυστηρός έλεγχος της ροής των πελατών που εισέρχονται στα καταστήματα και της παραμονής τους εντός καταστημάτων για τις συναλλαγές τους, με βασικό στόχο την αποφυγή συνωστισμού εντός των χώρων των καταστημάτων, την τήρηση επαρκών αποστάσεων ανά των παρευρισκόμενων εντός αυτών και τη μείωση κατά δύναμιν του χρόνου παραμονής ανά πελάτη στο ελάχιστο δυνατόν για την ολοκλήρωση των συναλλαγών του στο κατάστημα.

ΧΡΗΣΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ

Όλοι οι πελάτες της Attica Bank, για τις συναλλαγές τους, μπορούν εναλλακτικά να εξυπηρετηθούν μέσω:

• Του call center της Attica Bank, στα τηλέφωνα 210-3669000, 210-3669600, 801-11-50090.
• Της υπηρεσίας attica e-banking στο https://ebanking.atticabank.gr , το οποίο ενεργοποιείται χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα.
• Της εφαρμογής attica mobile banking.
• Σε περισσότερα από 1.000 ATM πανελλαδικά, με δωρεάν συναλλαγές, στο δίκτυο της Attica Bank, των συνεταιριστικών Τραπεζών και των ATM της Euronet Ελλάδος.
• Εκτελώντας ανέπαφα τις συναλλαγές τους χρησιμοποιώντας τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες της Attica Bank αντίστοιχης τεχνολογίας, ώστε να περιοριστεί η χρήση των μετρητών. Με οδηγία της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών το όριο των ανέπαφων συναλλαγών έχει αυξηθεί προσωρινά από τα €25 στα €50, έως και την 30.09.2020.



2. ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ATTICA BANK

Έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια των εργαζομένων μας και των οικογενειών τους, και τηρώντας απαρέγκλιτα την υποχρέωση για την αποφυγή της διάδοσης του κορωνοϊού Covid-19, εφαρμόσαμε πολύ γρήγορα και συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε διαδικασίες που επιτρέπουν την ομαλή, αποδοτική και αποτελεσματική εξ αποστάσεως συνεργασία όλων μας.

Επιπλέον, για όλους τους εργαζόμενους στην Attica Bank:

• Έχει τεθεί σε λειτουργία η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης «Help Line Covid-19», στην οποία μπορούν να απευθύνονται προκειμένου να ενημερώνονται για τους τρόπους πρόληψης και προστασίας τους και να λαμβάνουν συμβουλές από τους ειδικούς Συμβούλους Δημόσιας Υγείας.
• Εκτελείται σε τακτική βάση προληπτική απολύμανση στα κτίρια Διοίκησης και τα καταστήματα της Τράπεζας.
• Παρέχεται αντισηπτικό υγρό για συνεχή χρήση σε όλους τους χώρους της τράπεζας
• Δίνεται έμφαση στην εφαρμογή των οδηγιών του Ε.Ο.Δ.Υ. σχετικά με την προφύλαξη και την τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων, ενώ ακολουθείται συγκεκριμένο πρωτόκολλο σε περίπτωση που κάποιος εργαζόμενος εμφανίσει συμπτώματα του ιού. Ξεχωριστή μέριμνα λαμβάνεται για τους εργαζόμενους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, ενώ σε ευρεία κλίμακα εφαρμόζεται και η δυνατότητα εργασίας από το σπίτι (Τηλεργασία).
• Έχουν δοθεί αυστηρές εντολές για την αποφυγή επαγγελματικών και προσωπικών ταξιδιών εντός και εκτός Ελλάδας, καθώς και την αποφυγή επισκέψεων συνεργατών, οργάνωσης πολυπληθών συναντήσεων και την αντικατάστασή τους με τηλεφωνικές κλήσεις ή βιντεοδιασκέψεις.

Επισημαίνεται ότι ως επιπλέον μέτρο πρόληψης και προστασίας, αποφασίστηκε η αναβολή αποστολής έντυπων statement με τις κινήσεις λογαριασμών πελατών της Attica Bank για το πρώτο τρίμηνο του 2020.



Η Attica Bank με απόλυτη υπευθυνότητα και συνέπεια συνεχίζει να στηρίζει τις δράσεις της στο πλαίσιο της συλλογικής προσπάθειας για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού Covid-19. Δεσμευόμαστε ότι θα καταβάλλουμε πάντα τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση όλων εσάς, των πελατών μας.


Σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω διευκρινίσεις, μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000, 210-3669600, 801-11-50090 καθημερινά όλες τις μέρες του χρόνου, από 08:00 έως 00:00 ή να αποστείλετε το μήνυμά σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Όλοι εμείς στην Attica Bank, συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας
για να παραμείνουμε ΟΛΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ.