Your Attica

Σύγχρονη Προσωποποιημένη Εξυπηρέτηση

Your Attica - Σύγχρονη Προσωποποιημένη Εξυπηρέτηση

Στην Attica Bank, μένουμε πάντα δίπλα σας για κάθε σας ανάγκη. Έτσι, δημιουργήσαμε μία νέα, προσωποποιημένη υπηρεσία με την ονομασία "Your Attica", με στόχο να εξυπηρετείστε από όπου κι αν βρίσκεστε, όπως σε ένα φυσικό κατάστημα Attica Bank.

 Καλέστε μας στο 210-366 9009 και εξυπηρετηθείτε τηλεφωνικά για τις τραπεζικές σας εργασίες

  • Χωρίς χρέωση
  • Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09:00 έως τις 17:00
  1.  
    Διαδικασία ένταξης στην υπηρεσία Your Attica

    ΒΗΜΑ 1: Εγκαταστήστε και ενεργοποιήστε την εφαρμογή Gov.gr Wallet
    ΒΗΜΑ 2: Κατεβάστε τα εξής έγγραφα: (α) Σύμβαση Παροχής Τραπεζικών Υπηρεσιών μέσω Ψηφιακών Συστημάτων (β) Όρους χρήσης
    ΒΗΜΑ 3:Επισκεφθείτε το www.gov.gr και μεταβείτε στην ενότητα "Πολίτης και καθημερινότητα"/ "Ψηφιακά έγγραφα gov.gr" και πραγματοποιήστε Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφων
    ΒΗΜΑ 4: Αποστείλετε τα ψηφιακά έγγραφα μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

    Εάν είσαστε ήδη πελάτης στο E-Banking της Attica Bank, θα χρειαστεί να ακολουθήσετε μόνο το βήμα 1

  1.  
    Ποιές υπηρεσίες σας προσφέρει

    Η υπηρεσία "Your Attica" έχει σχεδιαστεί, ώστε να μπορείτε να πραγματοποιείτε μία σειρά από καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές, ενώ στόχος μας είναι να προσθέτουμε σταδιακά και άλλες δυνατότητες. Αυτή τη στιγμή, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε για τις εξής συναλλαγές

    1. Άνοιγμα και διαχείριση Προθεσμιακής Κατάθεσης
    2. Εκτέλεση εμβασμάτων
    3. Μεταφορά ποσού σε λογαριασμό, εντος Attica Bank
    4. Αίτηση καταναλωτικού δανείου
    5. Αίτηση έκδοσης κάρτας (χρεωστική / πιστωτική / προπληρωμένη)
    6. Επανέκδοση PIN
    7. Πληρωμές οργανισμών
    8. Διαχείριση πάγιων εντολών

Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση

Η υπηρεσία "Your Attica"στελεχώνεται από έμπειρα εξειδικευμένα Τραπεζικα στελέχη, με τα οποία έχετε προσωπική επαφή

 

Διευρυμένο ωράριο

Οι σύμβουλοι της υπηρεσίας είναι στη διάθεσή σας έως και τις 17:00. Έτσι, συμπληρωματικά με τις ώρες λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων, απολαμβάνετε διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης

 

Πώς ωφελείστε;

  1. Δεν χρειάζεται να προσέλθετε σε φυσικό κατάστημα της Τράπεζας
  2. Εξυπηρετείστε τηλεφωνικά από τον δικό σας χώρο
  3. Aπολαμβάνετε σύγχρονη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση από το εξειδικευμένο μας προσωπικό για μία σειρά τραπεζικών αναγκών
  4. Ασφάλεια συναλλαγών και δεδομένων

Δείτε το βίντεο