Ενημέρωση για τη νέα δυνατότητα πληρωμών IRIS μέσω του POS της επιχείρησής σας
Από την 1η Νοεμβρίου 2025, η CrediaBank περνά σε μια νέα εποχή, με ενιαία, ανανεωμένη εταιρική εικόνα και αναβαθμισμένες υπηρεσίες σε όλα τα σημεία παρουσίας της – από το ψηφιακό περιβάλλον έως το κατάστημα. Στο πλαίσιο αυτής της μετάβασης, τα POS της επιχείρησής σας αναβαθμίζονται και πλέον υποστηρίζουν τη νέα υπηρεσία IRIS, που επιτρέπει άμεσες πληρωμές μέσω κινητού ή τραπεζικού λογαριασμού, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στους πελάτες σας.
Χρήσιμες Πληροφορίες για την υπηρεσία IRIS
Η χρήση είναι προαιρετική
Χρεώνεστε μόνο όταν ο πελάτης επιλέγει να πληρώσει μέσω IRIS
Χρέωση 0,50% ανά συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω IRIS
Καμία μηνιαία ή σταθερή χρέωση – πληρώνετε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε
Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από την υπηρεσία IRIS οποτεδήποτε, κατόπιν αιτήματός του για διακοπή
Επόμενα βήματα
Αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία αναβάθμισης του τερματικού σας και τη χρήση της υπηρεσίας IRIS θα σας αποσταλούν σε επόμενη επικοινωνία μέσω email.
Για οποιαδήποτε απορία ή υποστήριξη, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Υποστήριξης Εμπόρων στο email business.pos@atticabank.gr ή στο τηλέφωνο 211 9892805 (Mellon call center).
Περισσότερες πληροφορίες για πληρωμές IRIS μέσω των τερματικών της Mellon, μπορείτε να βρείτε εδώ.