Επικοινωνήστε μαζί μας

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας

Επικοινωνία

Σας προσκαλούμε σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου της Attica Bank, για να συζητήσουμε από κοντά τις ανάγκες σας και να επιλέξουμε μαζί την καλύτερη λύση για εσάς. Όλοι οι αρμόδιοι λειτουργοί, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας ενημερώσουμε πλήρως και να σας παρουσιάσουμε αναλυτικά τα προνόμια των προϊόντων και των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  •  
    Τηλέφωνική Επικοινωνία

    Καλέστε μας στο 210-3669000 ή στο 801-11-500900 για οποιαδήποτε ερώτηση ή θέμα στο οποίο μπορούμε να βοηθήσουμε.

  •  
    Ωράριο Επικοινωνίας

    Tο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί τις ώρες 08:00 - 21:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και 10:00 - 18:00 το Σάββατο.

  •  
    Ταχυδρομική Διεύθυνση

    Στείλτε μας επιστολή, στη διεύθυνση Attica Bank Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρία, Ομήρου 23, 106 72 Αθήνα.

  •  
    Ηλεκτρονική Επικοινωνία

    Στείλτε μας e-mail στο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

  •  
    Καταστήματα

    Η Attica Bank διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων και ATMs σε ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Βρείτε ένα κατάστημα.

  •  
    Υποβολή Παραπόνων

    Για υποβολή υποδείξεων ή παραπόνων πατήστε εδώ.

  •  
    Φορολογικά Στοιχεία Τράπεζας

    Attica Bank Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρεία, Ομήρου 23, 106 72 Αθήνα, ΑΦΜ 0940141710, ΔΟΥ: ΦΑΕ Αθηνών, Κωδικός SWIFT/BIC: ATTIGRAA

Φόρμα Επικοινωνίας

Ονοματεπώνυμο(*)
Παρακαλούμε δώστε μας το ονοματεπώνυμό σας.

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(*)
Παρακαλούμε δώστε μας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Θέμα(*)
Παρακαλούμε γράψτε ένα θέμα για το μήνυμά σας.

Μήνυμα(*)
Παρακαλούμε γράψτε το μήνυμά σας.

Anti Spam Protection
Invalid Input

Η Ειδική Υπηρεσία Παραπόνων Πελατών σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της Τράπεζας, θα διερευνήσει το θέμα με αντικειμενικότητα και θα σας απαντήσει εγγράφως σύμφωνα με τα χρονικά πλαίσια που ορίζονται από το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο. Σε περίπτωση που απαιτείται περαιτέρω χρόνος για τη διαχείρισή του, θα ενημερωθείτε σχετικά.

Εάν η απάντηση της Ειδικής Υπηρεσίας Παραπόνων Πελατών δεν σας ικανοποίησε, μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, στον Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών (Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα, www.hobis.gr Τηλ.: 10 4 40, 210 3376700 Fax: 210-3238821, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.

Σε περίπτωση που η διαφορά αφορά συμβατικές υποχρεώσεις δυνάμει ηλεκτρονικής σύμβασης παροχής υπηρεσιών, ο Πελάτης δύναται να υποβάλει το αίτημά του για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών – ΗΕΔ στην ιστοσελίδα https://webgate.ec.europa.eu/odr.