Επικοινωνήστε μαζί μας

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας

Επικοινωνία

Σας προσκαλούμε σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου της Attica Bank, για να συζητήσουμε από κοντά τις ανάγκες σας και να επιλέξουμε μαζί την καλύτερη λύση για εσάς. Όλοι οι αρμόδιοι λειτουργοί, είμαστε στη διάθεσή σας για να σας ενημερώσουμε πλήρως και να σας παρουσιάσουμε αναλυτικά τα προνόμια των προϊόντων και των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  •  
    Τηλεφωνική Επικοινωνία

    Καλέστε μας στα τηλέφωνα 210-3669000, 210-3669600 ή στο 801-11-50090 για οποιαδήποτε ερώτηση ή θέμα στο οποίο μπορούμε να βοηθήσουμε.

  •  
    Ωράριο Επικοινωνίας

    Tο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί τις ώρες 08:00 - 00:00 όλες τις ημέρες του χρόνου.

  •  
    Ταχυδρομική Διεύθυνση

    Στείλτε μας επιστολή, στη διεύθυνση Attica Bank Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρία, Ομήρου 23, 106 72 Αθήνα.

  •  
    Ηλεκτρονική Επικοινωνία

    Στείλτε μας e-mail στο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

  •  
    Καταστήματα

    Η Attica Bank διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων και ATMs σε ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Βρείτε ένα κατάστημα.

  •  
    Ωράριο Συναλλαγών Καταστημάτων

    Δευτέρα – Παρασκευή 08:00 – 14:00

  •  
    Υποβολή Παραπόνων

    Για υποβολή υποδείξεων ή παραπόνων πατήστε εδώ.

  •  
    Φορολογικά Στοιχεία Τράπεζας

    Attica Bank Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρεία, Ομήρου 23, 106 72 Αθήνα, ΑΦΜ 094014170, ΔΟΥ: ΦΑΕ Αθηνών, Κωδικός SWIFT/BIC: ATTIGRAA

Φόρμα Επικοινωνίας

Παρακαλούμε δώστε μας το ονοματεπώνυμό σας.

Παρακαλούμε δώστε μας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Παρακαλούμε γράψτε ένα θέμα για το μήνυμά σας.

Παρακαλούμε γράψτε το μήνυμά σας.

Invalid Input

Στην Attica Bank, έχουμε ως βασικές προτεραιότητες την προστασία της υγείας του προσωπικού και των πελατών, τη διευκόλυνση των συναλλαγών και την απρόσκοπτη λειτουργία της Τράπεζας.

Στο πλαίσιο των μέτρων που λαμβάνονται για τον περιορισμό του COVID-19, σας ενημερώνουμε ότι τροποποιείται η διαδικασία αποστολής απάντησης στις τυχόν υποδείξεις/παράπονα και στο εξής το αποτέλεσμα της εξέτασης ή η σχετική θέση της Τράπεζας, θα σας γνωστοποιείται μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) αντί συστημένης ταχυδρομικής επιστολής.

Η απάντηση θα αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει στο σχετικό πεδίο της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας παραπόνου που υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω της παρούσας ιστοσελίδας ή εγγράφως στο δίκτυο καταστημάτων, εντός 45 ημερολογιακών ημερών, όπως ορίζεται στην ΠΕΕ 157/02.04.2019.