Με μια γρήγορη ματιά

Με τη νέα υπηρεσία PIN by SMS θα λαμβάνετε πλέον το ΡΙΝ της κάρτας σας με ευκολία, ταχύτητα και ασφάλεια στο κινητό σας τηλέφωνο!

Πώς λειτουργεί

Το ΡΙΝ αποστέλλεται μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα. Για την ασφάλεια σας απομνημονεύστε το PIN σας και διαγράψτε το σχετικό SMS αμέσως μετά.

Σας συνιστούμε να αλλάξετε το PIN σας με κάποιο της επιλογής σας καθώς και την τακτική αλλαγή του, τουλάχιστον κάθε 6 μήνες.
Η αλλαγή του PIN μπορεί να γίνει οποτεδήποτε μέσω της επιλογής «ΑΛΛΑΓΗ ΡΙΝ» από το μενού των ΑΤΜ.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου στο οποίο θα λαμβάνετε το ΡΙΝ by SMS αλλά και άλλα μηνύματα ασφαλείας από την Attica Bank, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου μας.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε το ΡΙΝ by SMS στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου σας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Attica Bank ή στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210-3669000.

Σε αυτή την περίπτωση, το ΡΙΝ θα αποστέλλεται στο εξής στην ταχυδρομική διεύθυνση που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα, μέσω συστημένης επιστολής.


Βρήκατε αυτό που ψάχνατε;

Απαντώντας στην ερώτηση μας δίνετε τη δυνατότητα να γίνουμε ακόμη καλύτεροι
Ναι, ευχαριστώ
Όχι ακριβώς