Βρείτε όλες τις απαντήσεις που χρειάζεστε για τις τερματικές συσκευές POS της Attica Bank.
POS – Συχνές ερωτήσεις
Απλά και γρήγορα με την επίσκεψή σας σε Κατάστημα της Attica Bank καταθέτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τα οποία μπορείτε να ενημερωθείτε και μέσω τηλεφώνου από τα στελέχη του Καταστήματος.
Ενσύρματο ICT 220/Tetra Desk 3200 και Ασύρματο Tetra Move 2G/Tetra Move 3G.
Τα ενσύρματα POS συνδέονται μέσω αναλογικής γραμμής ή router. Τα ασύρματα POS λειτουργούν βάση της κάρτας Sim και ανάλογα τον τύπο χαρακτηρίζουν και τη σύνδεση στο δίκτυο (2G/3G).
Η Attica Bank παρέχει και τις δυο δυνατότητες στους πελάτες της. Με την επίσκεψή σας στο Κατάστημα της Attica Bank, ο αρμόδιος υπάλληλος θα σας ενημερώσει τόσο για το κόστος της μίσθωσης όσο και για το κόστος της αγοράς της τερματικής συσκευής POS.
Με την έναρξη της συνεργασίας μας μπορείτε να προμηθευτείτε απευθείας από το Κατάστημα τη τερματική συσκευή POS. Εφόσον η αποστολή της πραγματοποιηθεί στην επιχείρηση μέσω εταιρίας ταχυμεταφοράς, ο χρόνος παράδοσης προσδιορίζεται από την εταιρία αντίστοιχα.
Με την παραλαβή του τερματικού POS, μπορείτε να κάνετε άμεση χρήση του τερματικού. Η Attica Bank παρέχει 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη για την εξυπηρέτηση των πελάτων της σχετικά με θέματα που αφορούν είτε τις τερματικές συσκευές POS είτε τα αναλώσιμα. Επιπλέον, το τμήμα πωλήσεων της τηλεφωνικής υποστήριξης μπορεί να σας ενημερώσει σχετικά με την αγορά, το κόστος και τον τρόπο διάθεσης του πρόσθετου εξοπλισμού του τερματικού POS.
Όλα τα POS έχουν τη δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών.
Η υπηρεσία υποστηρίζεται κατόπιν αιτήματος του πελάτη στο Κατάστημα εξυπηρέτησης.
Η υπηρεσία παρέχεται στους πελάτες της Attica Bank και το Κατάστημα εξυπηρέτησης θα σας δώσει αναλυτικές πληροφορίες για τα προαπαιτούμενα τεχνικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας.
Η αλλαγή τύπου τερματικού POS γίνεται χωρίς χρέωση μέσω υποβολής αιτήματος στο Κατάστημα εξυπηρέτησης.
Η επιχείρηση θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το Κατάστημα εξυπηρέτησης ή με τη τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Τράπεζας.
Κατόπιν ενημέρωσης του Καταστήματος εξυπηρέτησης.
Από τη στιγμή που θα κλείσει το πακέτο, την επόμενη εργάσιμη το σύνολο των συναλλαγών εμφανίζεται στο λογαριασμό σας και μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά μέσω του συστήματος e-banking.
Η Attica Bank, αποστέλλει μηνιαία statements με το πλήθος των συναλλαγών του τερματικού POS και επιπλέον παρέχεται η δυνατότητα ελέγχου των συναλλαγών μέσω του συστήματος e-banking.
Η Attica Bank με την ευρεία συνεργασία της με εταιρίες παρόχους δίνει στους πελάτες της τη σχετική δυνατότητα.
Η υπηρεσία ενεργοποιείται απευθείας από το τερματικό POS. Επιπλέον, η εξυπηρέτηση πελατών είναι στη διάθεση της επιχείρησης για τις τυχόν οδηγίες, καθοδήγηση και υποστήριξη ενεργοποίησης της υπηρεσίας.
Το POS λειτουργεί μόνο με τη παρουσία φυσικής κάρτας (με μόνη εξαίρεση την υπηρεσία εξ αποστάσεως συναλλαγής). Για τις διαδικτυακές συναλλαγές υπάρχει η υπηρεσία e-commerce.