Πραγματοποιήστε ξεκλείδωμα χρήστη σε 5 απλά βήματα μέσα από τις Ψηφιακές Υπηρεσίες της Attica Bank

Κλειδώσατε ή ξεχάσατε τον Μυστικό σας Κωδικό;

Τώρα μπορείτε να πραγματοποιήσετε άμεσα ξεκλείδωμα και αλλαγή του Κωδικού σας, μέσα από τις Ψηφιακές Υπηρεσίες της Attica Bank.

Πώς θα πραγματοποιήσετε ξεκλείδωμα χρήστη και αποστολή νέου μυστικού κωδικού (Password)

1

Επισκεφθείτε το Attica e-banking ή ανοίξτε την εφαρμογή Attica Mobile στο κινητό σας τηλέφωνο.

2

Επιλέξτε Κλείδωσα ή ξέχασα το Μυστικό Κωδικό (Password) από την αρχική σελίδα.

3

Συμπληρώστε τον κωδικό πελάτη σας (Username), τον ΑΦΜ σας, τον αριθμό ταυτότητάς σας, την ημερομηνία γέννησής σας και έναν ενεργό αριθμό χρεωστικής κάρτας ή λογαριασμού σας.

4

Θα σταλεί ένας Κωδικός μιας Χρήσης (OTP) μέσω SMS στη συσκευή με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει.

Θα σταλεί ένας Προσωρινός Μυστικός Κωδικός (Password) στο email που έχετε δηλώσει στην Attica Bank

5

Αυτό ήταν!
Συνδεθείτε εκ νέου με τον κωδικό πελάτη σας (Username) και τον Προσωρινό Μυστικό Κωδικό. Ολοκληρώστε την διαδικασία καταχωρώντας τον νέο Μυστικό Κωδικό (Password) που επιθυμείτε.


Βρήκατε αυτό που ψάχνατε;

Απαντώντας στην ερώτηση μας δίνετε τη δυνατότητα να γίνουμε ακόμη καλύτεροι
Ναι, ευχαριστώ
Όχι ακριβώς