•  Network
  •  (+30) 210-366 9000
  •  (+30) 210-366 9600

Contact Us

Do not hesitate to contact us

Complaints

(Fields marked with * are required)
Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Please let us know your email address.

Invalid Input

Invalid Input

(filled in if different from the Branch you cooperate with)

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Έχω λάβει γνώση της ενημέρωσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στον διαδικτυακό τόπο της Attica Bank Ανώνυμης Τραπεζικής Εταιρείας Α.Ε. !-- Modal -->

Invalid Input

Στην Attica Bank, έχουμε ως βασικές προτεραιότητες την προστασία της υγείας του προσωπικού και των πελατών, τη διευκόλυνση των συναλλαγών και την απρόσκοπτη λειτουργία της Τράπεζας.

Στο πλαίσιο των μέτρων που λαμβάνονται για τον περιορισμό του COVID-19, σας ενημερώνουμε ότι τροποποιείται η διαδικασία αποστολής απάντησης στις τυχόν υποδείξεις/παράπονα και στο εξής το αποτέλεσμα της εξέτασης ή η σχετική θέση της Τράπεζας, θα σας γνωστοποιείται μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) αντί συστημένης ταχυδρομικής επιστολής.

Η απάντηση θα αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει στο σχετικό πεδίο της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας παραπόνου που υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω της παρούσας ιστοσελίδας ή εγγράφως στο δίκτυο καταστημάτων, εντός 45 ημερολογιακών ημερών, όπως ορίζεται στην ΠΕΕ 157/02.04.2019.